Haberler

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ- 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLAMA ETKİNLİKLERİ

Dilimizin zenginlikleri projesi kapsamında Nisan ayının 3. Haftası etkinlik programı  içinde olan 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları, okulumuzda coşkuyla gerçekleştirilmiştir. Tüm öğrencilerimiz ve velilerimizin katılımıyla okul bahçesinde büyük bir kutlama gerçekleşmiştir.

Devamı

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLAMASI (YILDIZLAR SINIFI SABAH GRUBU)

YILDIZLAR SINIFI SABAH GRUBU öğrencileri 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı programında Rondo Alla Turka ritim gösterisi, İstiklâl Marşı ve Atam Mustafa Kemal Paşam gösterisi ile sahneye çıktılar. Öğrencilerimizi tebrik eder, Bayramlarını kutlarız. Programımıza katılan değerli velilerimize teşekkür ederiz.

Devamı

Dilimizin Zenginlikleri Projesi Akrostiş Şiir

Ataevler Anaokulu Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında 23 Nisan ile ilgili akrostiş şiir çalışması yaptılar.

Devamı

Dilimizin Zenginlikleri Projesi Tematik Kelime Kartları

Ataevler Anaokulu Dilimizin Zenginlikleri Projesi ile ilgili tematik kartlar hazırlayarak zıt ve eş anlamlı kelimeleri öğrenme fırsatı buldular 

Devamı

AÇIK ALAN ETKİNLİĞİ (GÖKKUŞAĞI SABAH)

Ataevler Anaokulu Gökkuşağı Sabah Grubu öğrencileri, açık alanda etkinlik  uygulamanın  tadını çıkardı. 

Devamı

PARKUR (GÖKKUŞAĞI SABAH)

Ataevler Anaokulu Gökkuşağı Sabah Grubu öğrencileri açık  alanda parkur  etkinliğini  uygulayarak, eğlenerek  öğrendiler. 

Devamı

ORMAN HAFTASI (GÖKKUŞAĞI SABAH)

Ataevler Anaokulu Gökkuşağı Sabah Grubu öğrencileri Orman Haftası  kapsamında  uyguladığı  Hikaye dinleme  etkinliğini  uyguladılar.

Devamı

MİNİK ELLER İŞ BAŞINDA (GÖKKUŞAĞI SABAH)

Ataevler Anaokulu Gökkuşağı Sabah Grubu öğrencileri  dikkat  ve ince motor gelişimini  destekleyici etkinlik uyguladılar. 

Devamı

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ TEMATİK KARTLAR ETKİNLİĞİ

Ataevler Anaokulu Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında Mart Ayı Etkinlik planında  yer alan Tematik Kartlar  ile etkinliklerini  uyguladılar. 

Devamı

DÜŞÜN VE ÇİZ (GÖKKUŞAĞI SABAH)

Ataevler Anaokulu Gökkuşağı Sabah Grubu öğrencileri, düşün  çiz  etkinliğini  farklı  materyaller kullanarak  çalışma  masalarında  hayal gücünü  geliştirici  resim  çalışması  yaptılar. 

Devamı

KURBİŞ KURBAĞA (GÖKKUŞAĞI SABAH)

Ataevler Anaokulu Gökkuşağı Sabah Grubu öğrencileri Kurbağa  etkinliği ni uyguladılar, ardından Kurbiş Kurbağanin sürpriz  ziyareti ile eğlenceli bir gün  geçirdiler. 

Devamı

Dilimizin Zenginlikleri- Türk Yemekleri

Dilimizin Zenginlikleri projesi kapsamında bu hafta sınıflarımızda "Türk Mutfağımızda Kültürel Lezzetlerimiz"i konuştuk.  görsellerle inceledik.    Türk mutfağımız ve lezzetlerimiz  ile ilgili sohbet ettik. Sınıflarımızda çoçuklarımızla birlikte  Türk mutfağına uygun lezzetler hazırladık. Aile katılım etkinliklerimizde de Türk mutfağımızdan lezzetler hazırladık. Seçtiğimiz yemek, tatlı  ya da içecek malzemelerini , kullanacağımız araç gereçleri  çocuklarımızla konuştuk. Bilmediğimiz malzeme ya da araç gereçleri tanıdık. Sözcük dağarcığımıza yeni kelimeler eklemeye çalıştık. Yaptıklarımızı sevdiklerimizle paylaştık.

Devamı

BOYUM KAÇ LEGO (GÖKKUŞAĞI SABAH)

Ataevler Anaokulu Gökkuşağı Sabah Grubu öğrencileri, standart olmayan ölçme  birimi  ile boy ölçümü etkinliğini  uyguladılar. 

Devamı

BENİM ADIM PALYAÇO (GÖKKUŞAĞI SABAH)

Ataevler Anaokulu Gökkuşağı Sabah Grubu öğrencileri sevimli  Palyaço  etkinliğini uyguladılar, etkinliğin ardından  Palyaço  draması  ile eğlenceli  zaman geçirdiler. 

Devamı

Dilimizin Zenginlikleri Projesi Kültürel Değerler

Dilimizin Zenginlikleri Projesi, Şubat Ayı Planında Kültürel Öğeler İçeren Etkinliklere yer verilmiştir.  Türk kültürünün en önemli değerlerinden biri misafirperverliktir. Misafir baş tacı edilir,kolonya tutulur,ikramda bulunulur.Türkler örf, âdet, gelenek ve göreneklerince gelen misafiri en güzel şekilde ağırlamaya çalışır. Davetsiz misafir asla kapıdan çevrilmez.  Misafirin gelmesinden hoşnut olduğunu belirtmek için "Hoşgeldin " diye karşılanır.  Misafirlikte geçen süreçte memnun olduğunu belirtmek için "Yine bekleriz" diye uğurlanır.  Ayrıca hasta olana "Geçmiş olsun",  Yakınını kaybedene "Başsağlığı ",  Oğlu askere gidene " Allah kavuştursun" ,  Bebeği olana " Göz aydınlığı ",  Nişanlanan, evlenen yada yeni eşya alanlara "Hayırlı olsun",  Yeni işe giren, terfi alan, yüksek okul kazananlara "Başarıların devamı" dilekleriyle ev ziyaretleri yapılır.  Sınıflarımızda Türk kültüründe misafir ağırlama ile ilgili bilgi verdik. Öğrencilerin misafirlik anılarını, gözlemlerini dinledik.  Misafir geldi parmak oyununu öğrendik.    Sınıfta bir ev ortamı hazırladık.Anne, baba, çocuk, misafir rolleri dağıtarak, dramatizasyon çalışması yaptık.    Aile katılım çalışması olarak,velilerimize bilgilendirme mektubu göndererek misafirliğe gittiklerinde, yada misafir ağırladıklarında çocuklarının bu konudaki farkındalıklarını arttıracak şekilde sohbet etmelerini istedik. Daha sonra velilerimizin gönderdikleri fotoğraflar üzerinden ,sınıflarımızda sohbet ettik.  Katılım gösteren tüm velilerimize teşekkür ederiz.      Dilimizin Zenginlikleri Projesi, Şubat Ayı Planında Kültürel Öğeler İçeren Etkinliklere yer verilmiştir. Türk kültürünün en önemli değerlerinden biri misafirperverliktir. Misafir baş tacı edilir,kolonya tutulur,ikramda bulunulur.Türkler örf, âdet, gelenek ve göreneklerince gelen misafiri en güzel şekilde ağırlamaya çalışır. Davetsiz misafir asla kapıdan çevrilmez. Misafirin gelmesinden hoşnut olduğunu belirtmek için "Hoşgeldin " diye karşılanır. Misafirlikte geçen süreçte memnun olduğunu belirtmek için "Yine bekleriz" diye uğurlanır. Ayrıca hasta olana "Geçmiş olsun", Yakınını kaybedene  "Başsağlığı ", Oğlu askere gidene " Allah kavuştursun" , Bebeği olana " Göz aydınlığı ", Nişanlanan, evlenen yada yeni eşya alanlara "Hayırlı olsun", Yeni işe giren, terfi alan, yüksek okul kazananlara "Başarıların devamı" dilekleriyle ev ziyaretleri yapılır. Sınıflarımızda  Türk kültüründe misafir ağırlama ile ilgili  bilgi verdik. Öğrencilerin misafirlik anılarını, gözlemlerini dinledik. Misafir geldi parmak oyununu öğrendik. Sınıfta bir ev ortamı hazırladık.Anne, baba, çocuk, misafir rolleri dağıtarak, dramatizasyon çalışması yaptık. Aile katılım çalışması olarak,velilerimize bilgilendirme mektubu göndererek misafirliğe gittiklerinde, yada misafir ağırladıklarında çocuklarının bu konudaki farkındalıklarını arttıracak şekilde sohbet etmelerini istedik. Daha sonra velilerimizin gönderdikleri fotoğraflar üzerinden ,sınıflarımızda sohbet ettik. Katılım gösteren tüm velilerimize teşekkür ederiz.

Devamı